Nazwa forum

Forum o grze Metin 2 - Zapraszamy!

Ogłoszenie

Witamy na forum, forum wciąż w budowie ale pracujemy nad nim :).

#1 2009-10-16 16:20:01

Admin LubieGierzyc

Administrator

5010238
Skąd: Ostrów Mazowiecka City
Zarejestrowany: 2009-10-15
Posty: 18
Punktów :   

Zobacz Nie Pożałujesz

Wojownik Body




Build (Tzn Status)
Więc tak. Dla wojownika bodego jest jeden idealny build ! 1:1 Siła:Wit z lekką przewagą siły! Wtedy nie mamy ani za mało defa ani siły. Krótko i na temat ponieważ to jest JEDYNY dobry build dla wojownika bodego !


Skille (Umiejętności)
Mamy kilka sposobów na rozdanie skilli:

Klasyczny
Aura - Berserk - Wir/Szarża (Jak ktoś zamierza nie być zamożnym (xD) radziłbym lepiej Szarże, dmg podobne a KU - Księgi Umiejętności znacznie tańsze).
No więc takie rozdanie skilli jest bardzo dobry na metki (bojowiec oczywiście ale o tym później) do expa z buta jak i z konia (!) a również do pvp. Nazwa klasyczny - dlaczego? Dlatego ,że bardzo dużo osób idzie tym buildem. Polecam !

Powoooolnyy
Aura - Wir - Szarża - 3 stronne
Sama nazwa mówi 'Powolny' tzn nie walimy za szybko, build sprawdza się dobrze w expie do około 40lv a później klops! Walimy tak powolnie z bojowca jak mental a to jest bardzo uciążliwe i denerwujące... Nie poradzimy sobie również tak dobrze w pvp z bodymy jak w buildzie klasycznym i w metkach też nam gorzej będzie szło... Nie wiem co ludzie widzą w tym buildzi, mi się nie podobał... Body jest postacią dynamiczną jak jest wspomniane na początku...

Alternatywny
Berserk - Aura - 3stronne /Wir/Szarża
Why alternatywny ? Zauważmy ,że berserk zamienił się z Aurą :-). Ten build od samego początku gry (low levela tzn jak wchodzi pierwsza eMka) jesteśmy szybcy i dynamiczni lecz nasze dmg jest marne... Chociaż z dobrą bronią da się radę! Zapewne dużo userów zacznie wypisywać 'Co za idiota!' lecz jak zauważyłem dużo osób stosuje ten build i się tak zastanawiam czy gdybym teraz zaczynał grę bodym sam bym go nie wybrał... Polecam :-)


Wojownik Mental




STATY

Na rozdawanie statow sa 2 sposoby:
1. 2:1 vit:str
2. 3:0 vit:str
Vit - witalność - odaje pż (punkty życia) i def (obrona)
Str - siła - zwieksza dmg (obrażenia)


SKILLE

1. Silne Cialo - podstawowy skill mentala, dodaje obrone ale takze zabiera trochę szybkości poruszania sie. Jego sila zalez od ilosci naszego vit i lvl skilla.
2. Walniecie - moj ulubiony skill. dobry od expa i pvp o ile potrafi sie nim "wycelowac ". Atakuje mniejsze ilosci modow niz tapniecie ale sie szybiej laduje i mocniej wali.
3. Duchowe Uderzenie - skill podobny do walniecia, jest silnijszy ale zato ma mniesze pole rażenia.
4. Tąpniecie - skill dobry do expa. Wedlug mnie to najsalbszy i najmiej przydatny skill u mentala, dlaczego ? Male dmg , dlugi czas ladowania , w prawiedzie atakuje wszytkie mody wokol nas ale i tak jest slaby.
5. Uderzenie miecza - skille do pvp. Atak z dystansu , dmg podobne do tapniecia , omdlewa przeciwnika.

JAK ROZDAĆ SKILLE

. Exp
1. Silne Ciało
2. Tąpniecie
3. Walniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Walniecie
5. Uderzenie Miecza

. PvP
1. Silne Ciało
2. Duchowe Uderzenie
3. Uderzenie Miecza
4. Walniecie
5. Tąpniecie

. Exp / PvP
1. Silne Ciało
2. Walniecie
3. Tąpniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Tąpniecie
5. Uderzenie Miecza



Sura BM



I. Budowa pod pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność,
- osiągnij Mistrzostwo w Mrocznym Uderzeniu,
- Ognisty Duch,
- Mroczna Strefa,
- Mroczna Ochrona,
- Duchowy Cios,
- Ogniste Uderzenie.

Opis: jest to wersja hardocre, expienie w pojedynkę może być udręką ale w PT będzie
sprawował się nieźle.

II. Budowa pod pvm/exp

Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Mroczną ochroną,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Ognistym Uderzeniu,
- Mroczna Strefa,
- Duchowy Cios,
- Mroczne Uderzenie,
- Ognisty Duch.

Opis: Budowa ta sprawdza się nie najgorzej również w pvp.

III. Budowa pod pvp i pvm
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Ognistym Uderzeniu,
- Mroczna Strefa,
- Mroczne Uderzenie,
- Ognisty Duch,
- Duchowy Cios,
- Mroczna Ochrona,

Opis: Budowa ta sprawdza się w pvp jak zarówno podczas expienia ale w niczym nie
będzie najlepszy.


Sura WP




I. Budowa pod pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to albo defensywny(obronny) dwa punkty w Zręczność
oraz jeden w Witalność bądź ofensywny(atakujący) dwa punkty w Siłę oraz jeden w Zręczność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Rozporoszeniu Magii,
- Uderzenie Palcem,
- Smoczy Wir,
- Czarowane Ostrze.

Opis: Uderzenie Palcem plus Smoczy Wir stanowią niezłe combo skilli. Rozporoszenie poza
dobrymi obrażeniami posiada reż szansę na rozproszenie magii, czyli wyłączenia skilli
przeciwnika. Wojownik Body bez Aury Miecza i Berserka traci połowę swojej siły, a wiadomo
że podczas walki nie włączy ich drugi raz.

II. Budowa pod pvm/exp(pierwsze rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Smoczy Wir,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.

Opis: Odpalasz Czarowane Ostrze i rozwalasz spot potworów, seria: Smoczy Wir, Uderzenie
Palcem i dobijasz silniejsze potworki mieczem. W pojedynku z graczem sura zbudowany
według tej opcji nie ma szans.

III. Budowa pod pvm/exp(drugie rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje, jeden punkt w
Witalność oraz jeden w Siłę, przy osiągnięciu około 20 do 25 punktów siły przestajemy ją
rozwijać i dalej dodajemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Smoczym Wirze,
- Czarowane Ostrze,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.

Opis: Budowa ta nie różni się zbytnio od pierwszego rozwiązania. Na początku trochę łatwiej
gra się surą ale na poziomie 30 i wyższym zaczyna odstawać od pierwszego rozwiązania,
20 - 25 punków w siłę przestaje odgrywać rolę, a skille ma słabsze.

IV. Budowa pod pvm/exp(trzecie rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje oraz jeden punkt w
Witalność. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów Inteligencji dalszy rozwój to trzy
punkty w Siłę na każdy poziom.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Smoczy Wir,
- Czarowana Zbroja / Strach,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.

Opis: Na wyższych poziomach postać może być bardzo silna do expienia. Posiada "zalety"
Wojowników Mentalnych i Body. Czarowane Ostrze zwiększa nieźle obrażenie oraz regeneruje
życie, a Czarowana Zbroja zwiększa obronę co w połączeniu daje dobry opancerzony czołg do
expienia.

V. Budowa pod pvm i pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Siłę
oraz jeden punkt w Zręczność.

Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Rozproszenie Magii
- Smoczy Wir,
- Uderzenie Palcem.

Opis: Budowa nie zachwyca w niczym ale powinna sobie radzić zarówno w pojedynku jak i w
expieniu.



UWAGA! Wiele osób szkoli swoje postacie kolejno w:

1. Czarowana Zbroja
2. Czarowane Ostrze
3. Smoczy Wir
4. Strach
5. Uderzenie Palcem
6. Rozproszenie

Podobno wtedy się najlepiej expi na wysokim lvl - u


Ninja Dagger




W skrócie... ninja dagger jest lepszy od archera, ponieważ Archerem się luruje, ale jest słaby a ninja dagger nie xD Więc można sobie lurować i szybko się expi ;]

Expienie

Jeśli zdecydowałeś/aś się grać zabójcą radze zbyt szybko nie zaczynać lurować na BO, gdyż daggerem można spokojnie expić na dzikusach do 35 lvla z bardzo małą stratą potów. Jak zrobimy sobie bojowca to wtedy zaczynamy lurować na BO ;] Exp leci szybko, lecz z małym lootem itemów.

Strzały

Ninja Dagger potrzebuje strzał tylko do lurowania więc najlepiej kupować drewniane ;]



Łuki

Łuki są daggerowi potrzebne tylko do lurowania, jednak lepiej sie zaopatrzyć w łuk z rogu jelenia (jelonka) ,gdyż ma podobno wiekszy zasieg.



Sztylety

Najlepiej sobie załatwić koziki +6 w góre z fajnymi bonami ^^ Chociaż ninja z FMSem też jest dobry, jednak koziki są szybsze.

Skille i księgi umiejętności


Jakiego skilla wybrać?
Dajemy najpierw zasadzke, później wirujący sztylet, szybki atak, trująca chmura (na bossy sie sprawdza), krycie

Staty
Jeśli chcemy dużo lurować dajemy 2:1 zręczność : witalność
Jeśli expimy samodzielnie więcej 2:1 witalność / zręczność (twój wybór)
Pod pvp 2:1 zręczność : siła

Ninja Archer



Wyróżniamy kilka taktyk budowy Ninja Archera, jedne nastawione na szybki exp, drugie przystosowane do mozolnej gry ale fundamentalnego tworzenia swojej postaci, inne zaś sprawdzają się w różnych warunkach, czy to starego, czy nowego serwera. Wszystkie wymienione buildy zostały przetestowane przeze mnie minimum do 3 skilli na M, a niektóre do 4 eMek. Gotowi? To ognia!

1. Ognista Strzała--> Trująca Strzała--> Powtarzalny Strzał--> Deszcz Strzał--> Bezszelestny Chód.
Build zwany popularnie "max dmg". Osoby go stosujące zamieniają subtelnego łucznika w marną kopię wojownika. Tacy gracze walczą w PvP prostą taktyką: ubierają postać w sprzęt pod max dmg i wysoka ilość hp, a następnie stają naprzeciwko przeciwnika i wciskają F1-->F2-->F3-->F4 mając nadzieję, że przeciwnik padnie pierwszy.
Plusy buildu:
-sprawdza się w warunkach zarówno starego, jak i nowego serwera, gdyż nie interesuje nas ilość towaru na rynku czy jego ceny, bo expimy samotnie, sami wszystko dropimy i mamy możliwość bycia niezależnym,
-samotny exp= dużo większa ilość dropu niż przy lurowaniu, itemy z rzadkimi bonusami(bransolety 800hp, 10% na przeszywający strzał, czy buty 10% na krytyka i inne),
-nie jesteśmy uzależnieni od innych graczy, mamy ochotę expić, idziemy expić, mamy ochotę na metiny, idziemy na metiny itd. co podczas stosowania buildu do luru jest niemożliwe,
-jeśli mamy dobry sprzęt jesteśmy w stanie bez problemu pokonać w PvP graczy na tym samym levelu a nawet wyższym od naszego, jesteśmy co prawda na gorszej pozycji niż Ninja Archer zbudowany pod lur, któremu(jeśli posiada odpowiednie umiejętności) dużo łatwiej uniknąć ataków przeciwnika, jednak mamy większe szanse przy walce z Surą BM i Szamanem Healerem,
-na każdym lvlu expi nam się nieźle, tak samo w PvP niemal od samego początku jesteśmy w stanie pokonywać osoby na podobnym a nawet niewiele wyższym levelu od naszego.
Minusy buildu:
-expienie jest dość męczące, musimy lurować sobie łukiem, odpalać skille, zmieniać broń na miecz/sztylety i dobijać mieczem, lub bić silne moby po 1 grupie, co jednak ani nie daje dużego expa, ani nie jest wygodne,
-expimy dużo wolniej niż Ninja Archer zbudowany pod lur, wbicie tego samego levela co Archer pod lur może nam zająć nawet 9-10 razy dłuższy okres czasu, w zależności od umiejętności playera i szczęścia w ulepszaniu,
-na każdy level musimy mieć bardzo dobry sprzęt, co powoduje zwolnienie tempa naszego rozwoju, gdyż musimy sobie co chwila budować sprzęt( np. najpierw zbroja na 26lvl +7/8/9 ale na 42+ lvlu musimy ją zmienić bo ma już za mało obrony), Ninja Archer zbudowany pod lur nie ma takiego problemu, wbija 65lvl i dopiero zaczyna robić sprzęt przeznaczając na niego całą zgromadzoną kasę,
-w PvP obrywamy czasami od graczy, z którymi Ninja Archer zbudowany pod lur swobodnie sobie poradzi, gdyż jesteśmy zbyt wolni żeby uniknąć ataków przeciwnika, a czasem obrywamy nawet od Archerów z Bezszelestnym Chodem(jeśli posiadają odpowiednie umiejętności),
-w PvP jeśli nie posiadamy tarczy z bonusem "Niewrażliwy na omdlenia" musimy sie liczyć z tym, że KAŻDY kto ma jakikolwiek ogłuszający skill właduje nam na starcie całą serie swoich skilli, my nie zdążymy go ogłuszyć bo Trująca Strzała zbyt długo się "rzuca", a Ninja Archer zbudowany pod lur zaczyna PvP w odpowiedniej odległości, i dzięki swojej prędkości jest w stanie uniknąć niektórych ogłuszających skilli wojownika(jak sławna "niebieska kulka" mentala czy szarża wojownika body).

Podsumowując: build dobry do gry samodzielnej, gdy zaczynamy grać na starym lub nowym serwerze, nie znamy na nim nikogo, musimy się jednak liczyć z powolnym tempem expienia.

2. Bezszelestny Chód-->Trująca Strzała--> Powtarzalny Strzał-->Ognista Strzała--> Deszcz Strzał.
Build zwany przez niektórych "hardcorowym", gdyż stosowanie go jest bardzo ryzykowne, i sprawdza się tylko przy paru warunkach. Build ten zapewnia niesamowite tempo expienia, daje możliwość stworzenia silnej postaci w bardzo krótkim czasie oraz dużą siłę w PvP, którą przy odpowiednich umiejętnościach można dobrze wykorzystać(dla tych co nie wierzą: taki build stosuje teraz, i postacią zbudowaną w miesiąc pokonałem 3 razy pod rząd JenYu, który ma lepszy sprzęt i skille na G). Stosując ten build wbiłem w równy miesiąc 66 lvl, dobry sprzęt(m.in. funkcja +7, smok +7(zjarany na +8 ), morela +7, buddyjska tarcza +9 i inne) i jestem w stanie pokonać mnóstwo postaci budowanych ponad rok. Dlaczego więc buildu tego nie może stosować każdy? Jest parę warunków:
-gracz musi posiadać mnóstwo dobrych znajomych, którzy są gotowi pożyczyć na start trochę sprzętu, dzięki któremu można lurować już w 1 dzień gry,
-gracz musi grać na starym serwerze, ponieważ musi być duża ilość graczy expiących w 2 lochu, aby(gdy nie można lurować gildii) zawsze móc znaleźć dobre PT,
-gracz musi umieć błyskawicznie expić, gdyż postać ta do 52-56lvla(do wbicia 3 eMki) jest w PvP wręcz bezużyteczna, nie nadaje się absolutnie do samotnego expa, a pełnię siły osiąga dopiero po wbiciu 4tej eMki.
Plusy buildu:
-zapewnia niesamowite tempo expienia,
-daje możliwość stworzenia silnej postaci w bardzo krótkim czasie,
-przy odpowiednich umiejętnościach gracza pozwala po wbiciu 4tej eMki pokonać lub przynajmniej godnie stawić czoła TOPowym postaciom budowanym przez bardzo długi okres czasu,
-pozwala ominąć niepotrzebne wydatki na sprzęt "pośredni" tzn. na sprzęt którego używalibyśmy na levelach 1-64, potrzeba nam tylko zestawu do luru, na którym wbijamy 65 lvl, a całą nagromadzoną podczas gry kasę ładujemy wtedy w "ostateczny" sprzęt,
-po wbiciu 4tej eMki spokojnie jesteśmy w stanie expić samotnie, nawet mimo braku jednego ofensywnego skilla(Deszczu Strzał).
Minusy buildu:
-jeśli ktoś nie spełnia wyżej wymienionych warunków wybór tego buildu będzie dla tego kogoś "samobójstwem", build ten nie nadaje sie ani do gry na nowym serwerze, ani do gry samotnej,
-w związku z tym, że sprzęt robimy dopiero na 65+lvlu do tego lvla jesteśmy wybitnie słabi, a przed 52-56lvlem(przed wbiciem 3 eMki) mamy tylko jeden atakujący skill, w dodatku najsłabszy ze wszystkich,
-dopiero po wbiciu 4tej eMki i rozpoczęciu samotnego expienia możemy zacząć dropić zwoje błogosławieństwa, sun zi itd. oraz itemy z bonusami, których nigdy nie dostaniemy w PT podczas luru nawet od najlepszych znajomych,
-jeśli w ciągu najbliższych kilku miesięcy programiści naprawią Deszcz Strzał, będziemy w gorszej sytuacji od graczy, którzy zaryzykowali i poszli w Deszcz Strzał, gdyż będą mieli ułatwione expienie oraz PvP, podczas którego Deszcz Strzał POWINIEN ogłuszać(póki co skill ten jest tak zbugowany, że według mnie nie warto go wybierać wcześniej niż jako 5ty skill).

Szaman Pomoc Smoka



Na początku rozdajemy punkty w stosunku 2:1 INT:WIT (czyli dodajemy 2 punkty w INT, 1 punkt w WIT), aż do wymaksowania INT (MAX STATYSTYKI: 90 pkt + itemki)
SI£: zostawiamy podstawowe
ZR: zostawiamy podstawowe
INT: 90 + itemki
WIT: 45 + itemki



Jak wymaksujemy już INT, dodajemy pkty tylko w witalność aż do wymaksowania.

SIŁ: zostawiamy podstawowe
ZR: zostawiamy podstawowe
INT: 90 + itemki
WIT: 90 + itemki



1.2 Mam już INT i WIT na maksa - co dalej?

Wiele szamanek nie wie czy maksować siłę czy zręczność. Siła dodaje szamance atak fizyczny (tzw. średnie) - natomiast zręczność dodaje nam wiele rzeczy co 6 dodanych punktów: obrażenia magiczne - wpływają one na siłę naszych skilli, uniki - mniej ci zadają mooby, a także atak fizyczny tzw. "średnie". Dlatego szamanka powinna wybrać zręczność zamiast siły

SIŁ: bez zmian
ZR: wybierasz i maksujesz
INT: 90 + itemki
WIT: 90 + itemki



1.3 Czy można iść buildem 3:1 INT: WIT zamiast 2:1 INT:WIT?

Jak najbardziej, jednak ten stosunek jest dobry tylko wtedy, kiedy nasza szamanka ma itemy z bonusami do Punktów ¯ycia (P¯)

2.SKILLE
2.1 OFENSYWNE

Strzelający smok - jeden z głównych i podstawowych skilli smoczycy, podstawowy skill do expa i PvP, Posiada duży zasięg rażenia (w linii prostej). Zadaje wysokie obrażenia, szybko się regeneruje, kiedy mooby stoją w miejscu powala je. Posiada płonięcie, na które szansa wzrasta z poziomem skilla i ilością inteligencji. Niestety działa tylko w linii prostej, ma duży czas rzucania skilla, gdy cel jest w ruchu, możemy nie trafić.
Smoczy skowyt - podstawowy skill do expienia, gdyż razi wokół szamanki wszystkie mooby, powala je kiedy stoją, prawie natychmiastowe rzucenie skilla. Posiada płonięcie, na które szansa wzrasta z poziomem skilla i ilością inteligencji. Ma dobre obrażenia, choć są zbugowane (skill zadaje mniej niż powinien o około 30-40%). Ma bardzo wolną regenerację skilla, trzeba stać blisko celów.
Latający talizman - skill do PvP i lurowania, prawie zawsze trafia w cel, ma dobre obrażenia, dobry do lurowania, posiada duży zasięg, szybko się regeneruje. Niestety atakuje tylko jednego mooba lub bardzo bliski obszar moobów, ma duży czas rzucania skilla.

2.1 WSPOMAGAJĄCE(BUFFY)

Pomoc Smoka - atut smoczycy, zwiększa szansę na krytyka(podwójne obrażenia), buff pomocny zarówno w walce PvP jak i PvM
Błogosławieñstwo - buff bardzo przydatny do expienia, zmniejsza obrażenia fizyczne otrzymywane od wrogów, nie działa na skille
Odbicie - najgorszy skill smoczycy według mnie - odbija obrażenia fizyczne otrzymywane od moobów i postaci (tzw. reflect), skill przydatny bedzie na atlantydzie. Nie działa na skille, odbija niewielką część obrażeñ(np. moob zadaje ci 100(ty masz 7%, więc zadajesz moobowi 7), odbija każdy atak fizyczny

Skille wspomagające (pomoc smoka, błogosławieñstwo) zalezą od inteligencji i poziomu skilla, natomiast trzeci skill wspomagający(odbicie) zależy głównie od poziomu skilla.

3.Buildy

3.1 Build do expa

Strzelajacy>Skowyt> Błogosławieństwo> Pomoc smoka> talizman

Na początku należy dodać 1 punkt w skowyt a resztę punktów pakować w strzelający aż do wymaksowania strzelającego (osiągnięcia M-ki, czyli Mastera) Jeżeli strzelający nie wejdzie przy 17 punktach, polecam wizytę u staruszki. Następnie dodajemy punkt do talizmanu (do lurowania moobów) i maksujemy skowyt. Potem dodajemy po punkcie w pomoc smoka i błogosławieñstwo. Dlaczego dopiero teraz? Gdyż dopiero teraz nasze buffki nabierają mocy. I maksujemy skille według buildu. Jeżeli skille nie wejdą nam przy 17 lub 18 punktach - używamy opasek zapomnienia(do skutku) Ten build nie jest zły do PvP.

3.2 Build do PvP
Strzelający>Pomoc Smoka> Skowyt>Talizman
Strzelający>Skowyt>Talizman>Pomoc Smoka

Podałem tutaj dwa przykłady buildów pod PvP, lecz można naturalnie poprzestawiać te skille dowolnie według swojego uznania. Dodajemy po jednym punkcie w każdy skill oprócz odbicia, a potem maksujemy według buildu

3.3 Build uniwersalny - PvP & PvM
Strzelający>Błogosławieństwo>Skowyt>Pomoc Smoka> lub
Strzelający>Pomoc Smoka>Skowyt>Błogosławieństwo

Jest to zrównoważenie skilli ofensywnych i wspomagających. Najczęściej wybierany build. Średni do Pvp, expienie nie jest uciążliwe. Pierwszy build nastawiony trochę bardziej do expa, drugi do PvP.



Szaman Leczenie





Nie znalazłem nic na jego temat.





Dział W Budowie



Pozdrawiamy Metin2Kirian Team


Kiedy Czas Mam To Gram ... 24 Woj

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.led.pun.pl www.zm.pun.pl www.srk-priyanka.pun.pl www.firrond.pun.pl www.f1game.pun.pl